گوگل نے مہدی حسن کی 91 ویں سالگرہ کے موقع پر انہیں یاد کیا۔

گوگل نے مہدی حسن کی 91 ویں سالگرہ کے موقع پر انہیں یاد کیا۔

معروف پاکستانی گلوکار مہدی حسن کے 91 ویں سالگرہ (18 جولائی) کو گوگل نے ڈڈل خصوصیت سے نوازا۔

مہدی حسن

گوگل 'ڈڈل' خاص طور پر ڈیزائن شدہ علامات کے ساتھ بہت سے اہم شخصیات کی تعریف کرتا ہے. بہت سے معروف شخصیات جو پاکستان سے گوگل کی طرف سے اسں اعزاز میں شامل ہیں نصرت فتح علی خان، عبدالستار ایدھی، نورجہان، نازیہ حسن اور بہت سے دیگر شامل ہیں.

شہنشاہ غزل مہدی حسن 18 جولائی 1927 کو بھارت کے شہر راجستان میں "لونا" نامی ایک گاؤں میں پیدا ہوئے۔

مہدی کے باپ اور چاچا دھروپاد گلوکار تھے، اور نوجوان مہدی نے اپنے پہلے کنسرٹ میں ڈھروپاد کو سنبھالا. 1947 کے ہند و پاک تقسیم کے دوران، یہ خاندان پاکستان کو منتقل ہوگیا۔

معروف غزل گلوکار نے 1957ء میں ریڈیو پاکستان پر پہلی موسیقی کی کارکردگی کو اجاگر کیا، بنیادی طور پر ایک ٹھمری گلوکار کے طور پر گلوکاری کا آغاز کیا۔ جس کے بعد ان جیسا بہترین گلوکار کوئی پیدا نہیں ہوا۔

رنجش ہی سہی دل ہی دکھانے کے لیے آیا ، پتہ پتہ بوٹا بوٹا حال میرا جانے ، دل ناداں تجھے ہوا کیا ہے اور دل کی بات لبوں پر لا کر ، مہدی حسن کے مشہور گانے ہیں۔

انہوں نے حکومت پاکستان کی طرف سے نشان امتیاز، تمغہ امتیاز، تمغہ حسن کارکردگی اور ہلال امتیاز سمیت متعدد ایوارڈز بھی حاصل کیے۔

وہ جنوبی ایشیاء کی فلم انڈسٹری کے ایک اہم گلوکار رہے اور انہیں سب سے زیادہ فیض احمد فیض کی غزل ' گلوں میں رنگ بھرے ‘ کی وجہ سے یاد کیا جاتا ہے۔

ان کا پہلا گانا ''جب کوئی پیار سے بلائے گا تم کو ایک شخص یاد آئے گا '' جو 1962 میں فلم سسرال میں شامل تھا '' اور مقبول غزل '' اک حسن کی دیوی سے مجھے پیار ہوا ہے '' نے انہیں ایک نمایاں گلوکار بنا دیا.

13 جون، 2012 کو کراچی میں ایک ہسپتال میں ایک طویل بیماری کے بعد مہدی حسن اس دار فانی سے کوچ کر گئے۔

دوستوں سے شیئر کریں

تبصرہ کریں