دس بہترین انڈرائڈ ایپلیکیشنز

Top 10 amdroid apps

 انڈرائڈ فونز کے لیے دس  ایپلیکیشنز

ٹاپ ٹین انڈرائڈ سافٹویئر

 

انڈرائڈ اس وقت سب سے مقبول پلیٹ فارم ہے۔اس کے لیے کافی سارے ایپپلیکیشنز موجود ہیں۔لیکن آج کل معیاری اور کارآمد سافٹ ویئرز کو پہچاننا مشکل ہوگیا ہے کیونکہ ایک نام پر سینکڑوں ایپ موجود ہیں۔
اس لیے ہم نے انڈرائڈ فونز کے لیے دس کار آمد ایپلیکیشنز کی لسٹ تیار کی ہے تاکہ زیادہ سے زیادہ لوگ ان سے مستفید ہو سکیں۔

1 WiFi Map

اگر آپ اپنے اردگرد کوئی وائی فائی تلاش کر کے اسے استعمال کرنا چاہتے ہیں۔ تو یہ ایپلیکیشن نہ صرف آس پاس موجود وائی فائی کا نام اور فاصلہ دکھاتا ہے بلکہ ان کا پاسورڈ بھی دکھاتا ہے۔ یوں آپ بغیر کسی ہیکنک کے قریبی وائی فائی نیٹ ورکس کو استعمال کر سکتے ہیں۔

2 Clipper

عام طور پر اگر آپ کوئی ٹیکسٹ کاپی کرتے ہیں اور اس کے بعد کوئی دوسرا ٹیکسٹ کاپی کرتے ہیں تو پہلا کاپی شدہ ٹیکسٹ مٹ جاتا ہے لیکن یہ ایپلیکیشن آپ کے تمام کاپی شدہ ٹیکسٹ محفوظ کرتا ہے۔
یعنی آپ روزانہ جتنے ٹیکسٹ کاپی کریں گے یہ اس میں محفوظ ہوتے جائیں گے۔ اور آپ ضروت پڑنے پر دوبارہ کاپی کر کے انہیں استعمال کر سکیں گے۔ اس کے علاوہ اپنی تحریریں اس میں آف لائن محفوظ کر کے ان کی ترمیم بھی کر سکتے ہیں اور اس سے آپ اپنی تحریر میں موجود الفاظ کی تعداد بھی دیکھ سکتے ہیں۔

3 Iqbal demystified

شاعر مشرق علامہ اقبال رح کی اردو اور فارسی شاعری کی تمام کتابیں اس آف لائن ایپلیکیشن میں موجود ہیں۔ تقریبا تمام اشعار کا انگریزی ترجمہ بھی آپ اس ایپلیکیشن میں پڑھ سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ تمام اشعار کی آن لائن آڈیو بھی دستیاب ہے۔ اشعار تلاش کرنے کے لیے سرچ کا آپشن بھی موجود ہے۔ مزے کی بات یہ ہے کہ یہ ایپلیکیشن صرف چار ایم بی کا ہے۔

 

4 Greenify

بعض اوقات آپ کے موبائل سکرین لاک ہونے کے باوجود بھی کچھ ایپلیکیشن بیک گراؤنڈ میں چل رہے ہوتے ہیں جس کی وجہ سے موبائل کی بیٹری زیادہ خرچ ہوتی ہے۔ یہ ایپلیکیشن ڈاؤنلوڈ کرنے کے بعد سکرین لاک ہونے کے بعد کوئی ایپلیکیشن کھلنے کی جرات نہیں کرے گا۔ اور آپ کی بیٹری زیادہ دیر تک چلے گی۔

5 Du Recorder

یہ ایک سکرین ریکارڈر ہے یعنی اس ایپلیکیشن سے اپنے موبائل کا سکرین ریکارڈ کر کے اپنے موبائل سکرین کی ویڈیو بنا سکتے ہیں۔

6 Droidcam

اگر آپ کے کمپیوٹر میں کیمرہ نہیں ہے تو اس ایپلیکیشن سے آپ اپنے موبائل کا کیمرہ کمپیوٹر پر استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے کمپیوٹر میں بھی یہ ایپلیکشن انسٹال ہونا ضروری ہے۔

7 Spreaker Studio

 

ویسے تو یہ ایک ریڈیو پروگرام ایپلیکیشن ہے لیکن اگر آپ بیک گراؤنڈ میوزک کے ساتھ اپنی آواز ریکارڈ کرنا چاہتے ہیں تو یہ ایپلیکیشن ضرور ڈاؤن لوڈ کریں۔ اس ایپلیکیشن کے ذریعے آپ میوزک والیم کم یا زیادہ کر کے اپنی آواز ریکارڈ کر سکتے ہیں اس کے علاوہ آٹو میٹک طریقے سے میوزک کم کیا جا سکتا ہے یعنی جب آپ کچھ بولیں گے تو میوزک خودبخود کم ہوجائے گا اور چپ ہوجانے پر اپنے اصلی والیم میں آئے گا۔

8 Camera 360

اس ایپلیکیشن کے ذریعے آپ اپنے موبائل کیمرے سے تصاویر کا پس منظر دھندلا کر سکتے ہیں۔  یعنی کسی بھی پکچر کا بیک گراؤنڈ بلور کر سکتے ہیں۔ یہ ایک مکمل بیوٹی کیمرہ ہے جس میں مختلف فیچرز موجود ہیں۔

9 Inpage Urdu Keyboard

یوں تو کافی سارے اردو کی بورڈ دستیاب ہیں لیکن سب میں کچھ نہ کچھ خامیاں پائی جاتی ہیں۔ کسی میں سوالیہ نشان الٹا ہوتا ہے تو کسی کے ساتھ فونٹ کا مسئلہ ہوتا ہے۔ یہ کی بورڈ اردو لکھنے کے لیے بہترین ہے۔ اس میں انگلش کی بورڈ موجود تو نہیں لیکن اردو لکھتے ہوئے ایک کلک سے انگریزی کی بورڈ منتخب کیا جا سکتا ہے۔
یہ کی بورڈ ایک ایم بی کا ہوتا ہے اور انسٹال کرنے کے بعد لینگویج سیٹنگ میں فعال کرنا پڑتا ہے۔

10 Zero VPN

عام طور پر وی پی این انٹرنیٹ سپیڈ کو دس گنا سلو کرتے ہیں لیکن اس وی پی این سے انٹرنیٹ اسپیڈ متاثر نہیں ہوتی۔ تمام وی پی این پروکسی کے ذریعے آپ کا لوکیشن ، آئی پی وغیرہ تبدیل کرتے ہیں جس سے آپ بلاک شدہ ویب سائٹس استعمال کر پاتے ہیں لیکن یہ ویب سائٹ پروکسی کے بغیر یہ سب ممکن بناتا ہے اس لیے اس سے اسپیڈ متاثر نہیں ہوتی۔
اس ایپ سے پی ٹی سی ایل ایوو ونگل بھی مفت میں استعمال کیا جا سکتا ہے جس کا طریقہ پچھلے مضمون میں بتایا گیا ہے۔
دوستوں سے شیئر کریں

تبصرہ کریں